Brrr...

kolmapäev, 22. märts 2006

Ja ikka on talv - miinuskraadid ja lumi ja nohu. Minu sünnipäeval pole enne küll veel lund sadanud. Juube.
Seda enam tahaks kevadet ja linnulaulu ja lilli ja liblikaid. Mõni lind juba laulabki kui tähelepanelikult kuulata.
Nüüd võin neid lausa vaadata :P

Vist suurest kevadeigatsusest muretsesin endale kenad kevadised pabernöörist punutud riiulikastid, et juba lausa kuhjuvad käsitööjubinad, lõngad ja niidid ära mahutada.



Istume loomaaiaga õhtuti toas, joome teed, ravime keha ja vaimu, ootame kevadet. :D
Põssad juba nii ootavad esimesi tärkavaid rohuliblesid ja naadivõrseid. Viimaseid võiks isegi süüa ja noort nõgest... sel aastal olen tublim ja järjekindlam.

3 kommentaari:

Pille ütles ...

Minu sünnipäev on aprilli viimasel nädalal. Olen seda tähistanud nii õues suvekleidis keksu mängides kui ka lumehangedes sumbates (viimast küll õnneks vähem).
Aga ma olen veidi vanem ka;)

Terje ütles ...

Oi, kust sellised kastid? Nii armsad.

Thredahlia ütles ...

Mina mäletan oma sünnipäeval lühikeste varrukatega sulgpalli mängimist - tnnisega astusin lumehange ja ilusad punased tennised kuivasid kaks päeva.

Kastid on täitsa ausalt tunnistades täitsa Tiimarist, tudengieelarve ikkagi :P

Postita kommentaar