Põssapesupäev

pühapäev, 21. mai 2006



Mõnda aega tagasi tuli ette iganädalane regulaarne põssapuuripuhastus. Sel ajal saavad väiksed tegelased puuri kupli alla põrandal sibada ja et selle üks külg on üles tõstetud, siis ka jänkuga suhelda, kes oma ülaltkorruse naabreid kindlasti uudistma läheb.

Ent nagu minu kiuste pidid põssad seekord end lootusetult ära mäkerdama. Olen igasuguse loomade vajaduseta pesu vastu ja eriti hull on asi merisigade ja küülikutega, kes võivad end äärmuslikul juhul vette sattudes lihtsalt surnuks ehmatada. Tihe pesemine pole kasulik ka koertele-kassidele, sest rikub naha ja karva loomulikke isepuhastumisprotsesse ja võib põhjustada nahaprobleeme ka spetsiaalsete pesuvahendite kasutamise korral, puhta veega loputamine on natuke leebem. Pesemine tuleks jätta ikka eesmärgipäraselt looma puhastamiseks, mitte regulaarseks rutiiniks, kui tõust ja aretusest tulenev karvahooldus seda just ei nõua.
Siiski tuli pisike põssaloputus ette võtta. Protest oli häälekas ja rosinaga "ära ostmine" sel korral oodatult ei töötanud. Pärast puhtas puuris isukalt paprikat hävitades olid aga pesuõudused selleks korraks ilmselt juba ununenud.

2 kommentaari:

ematehnik ütles ...

mul oli kunagi merisiga Pelle. valgetkarva punasilm. ääretult nõudlik loomake: kui tuba mööda jooksma lasin, pidin temaga ka tegelema. kui lugesin raamatut, tuli ta selle nurka närima. kui kudusin, ronis ta kõhuli lõngakera peale ja kõõlus seal, ise hammastega lõnga sikutades. ja kui talle miski ei meeldinud (seda ikka juhtus), tegi ta tõelist seakisa. uskumatu, et nii väikene loomakene suudab nii kõva kisa teha. ja täpselt nagu ehtne siga.
ma ikka muretsesin, et naabrid lähevad kaebama, et ma korteris siga pean :)

Thredahlia ütles ...

Oi ja osad emased laulavad jooksuajal nagu linnud aga väga kõvasti ja lõikava häälega. See pidi eriti hull juhtum olema (jooksuaeg on kaks korda kuus 1-2 päeva korraga).
Minu omad teevad seakisa siis, kui külmikus aedvilja sahtlit liigutan. Külmiku ukse avamise peale käib mõni kahtlev piiksatus - noh et äkki ma võtan sealt vorsti või sibulat hoopis.
Grüne Fee kile krabinat eristavad ka selgesti muude kottide krabinast ja tõstavad kisa, et miks neile ei anta - ikka antakse, kuidas siis muidu. Basiilik on eriti kuum kaup (kurgi, peterselli ja lehtsalati kõrval). Vunts võtab varre alumisest otsast kinni, hakkab sööma ja siis kaob terve vars (kas või poolemeetrine) kiiresti suust sisse. Ei mõista mina kuidas ta küll nii kiiresti närida jõuab ja kuidas see kõik ta sisse ära mahub.

Postita kommentaar