Olen tagasi!

esmaspäev, 18. september 2006

Blogis on olnud pisike paus, kuna 2-päevase etteteatamisega põrutasin mina septembri esimestel päevadel Türki. ...aga sellest kunagi hiljem, praegu on veel kultuurišokk. Eestis on igatahes vahepeal suvest sügis saanud. Seenele tahaks!

Jõudsin eile näljasena koju ja vaatasin pilte. Viimati möödunud riikliku tähtpäeva tähistamise omad tegid oi kui näljaseks. Jagan siis teiegagi, kuigi seda viimase piirini küpse tomati ja krõbeda koorikuga juustuküpsiste maitset on raske sõnadega edasi anda, peab ise kohal olema ja proovima.
Mozzarella päikeseküpsete tomatitega, toorjuustu ja singiga täidetud rullkõrvits ja juustuküpsised.


Juustu ja singiga täidetud rullkõrvitsad
  • Noori rullkõrvitsaid
    Kreemjat toorjuustu (nt ürtidega)
    Suitsusinki
    Mozzarellat
Vesi ajada keema keema, keeta noori 20 cm pikki suvikõrvitsaid 3 minutit ja tõsta välja resti peale.
Uuristada sisu välja nii, et jääks umbes poole sentimeetri paksused seinad.
Põhja hakkida (väga peeneks) hästi suitsumaitselist sinki (keedusink ei sobi), katta kõrvitsasisu ja toorjuusutu seguga. Kõige peale laduda mozzarellaviilud, raputada üle musta pipraga. Küpsetada juustu sulamiseni 250-kraadises ahjus. Serveerida soojalt.

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Oeh, kas neid nimetatakse tõsimeeli ka rullkõrvitsateks?
Ma olen zucchinide kõrval hädavaevu alles suvikõrvitsatega ära harjunud...

Thredahlia ütles ...

Kirjutsin sellest siin :)
http://thredahlia.blogspot.com/2006/08/kslaugused-rullkrvitsa.html

Rullkõrvits ehk kabatšokk (ehk tsukiini) on ainult üks paljudest erinevatest suvikõrvitsatest.

Elsa ütles ...

Isver kui keeruline süsteem...
et tsukiini on üks erinevatest suvikõrvitsatest?
mina mõtlesin, et tsukiini ehk suvikõrvits on üht liiki kabatsokk vms. Mul on asjad ikka täitsa sassis :)

Postita kommentaar