Pidu-pidu

teisipäev, 5. detsember 2006

Laupäeval pidasime maha Padjaklubi jõuluse kudu- ja kohviõhtu. Toredad inimesed ja kena koht, aga see oli ju ette teada :P Palju meid lõpuks kokku oli, mina ei lugenud, aga julgelt üle kümne ja vast mõni alla kahekümne. Juttu jätkus ja vardad klõbisesid, vaheldumisi ja korraga. Loosipakke vahetasime ka (vabandan kellegi ees, kes sai minu "süül" tutsaka lõnga ja suutäie magusat - ise nikerdamiseks kippus kiireks).


Kes lehitsas raamatut (Betty ja Anks), kes kudus (Katrix ja Heidi) ja Elsa armsat pisiperet oli raske suvalisel ajahetkel ühest ruumist leida.


... Kajakas ja Maarja olid juba saabudes nii elevil, et ilmed vahetusid kiiremini, kui kaamera fokuseerida jõudis.
Kohvi ja korralikku näksimist... Anksi munarull viis keele alla ja pasteedileiba hapukurgiga pole nii ammu saanud, et maitses ülihea. See on ka selge, et datleid ei tunne mina ka siis ära, kui nad mulle koogi sees hamba alla satuvad - aga kook oli super.


Lapiliisu puistas kassilugusid varrukast, ja kudus eriti kitsast triibusalli :P
Kajakale suur aitäh kenade kõrvarõngaste eest!

Peost pajatavad veel: Heidi, Elsa, Kajakas, Lapiliisu, Maarja ja Oravake

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Ma nüüd näppan selle toreda pildi oma blogisse ka. Meid kolme pole ammu objektiivi ette sattunud ;)

Risto ütles ...

vardaklubi :D

Thredahlia ütles ...

Vaata, Risto, osad vardad on kõverad - siis on nad konksud ja osadel varrastel on auk sees - siis on nad nõelad, jne. :P Aga meesisikule võib see vardandus üsna segaseks jääda jah.

Postita kommentaar