Seelikupaanika

reede, 8. juuni 2007

See ei ole normaalne. Ei saa olla. Toas vedeles hommikul viis seelikut.
VIIS... SEELIKUT... Minu toas...
Mina, kes ma kannan seelikut ainult tungival vajadusel või eriti naiselikus tujus.
Julgen kahtlustada mõlemat ja enda vaimset tervist (või ärkab keegi teist veel kella kuue asemel natuke peale nelja, tatsab kohvi tegema, istub maha, imestab, et "Terevisioon" veel ei alga, ja siis vaatab kella... ning koristab kiirkorras tuba, et tund enne "õiget aega" veel tukastada).
Peab kätte võtma ja kahe säärega suviste "seelikute" varu täiendama :P

2 kommentaari:

Evelin ütles ...

tead, ma saan sellest tatsamisest aru. mu endaga on TÄPSELT samamoodi juhtunud. ainult et kohvi jätame jutust välja eks, roheline tee läheb paremini:)

Thredahlia ütles ...

No mind hämmastasid seelikud rohkem kui kellaaeg :P
Aga takkajärgi on viimane ka piisavalt sürreaalne.

Postita kommentaar