Toidublogi köögipoolest

kolmapäev, 8. august 2007

Esiteks, minu suhted arvutiga on täpselt sellised, et suudan sellele suhteliselt süüdimatult pool tassi kohvi kallata ja küsida, kas mu ettevaatamatusest sünnib midagi halba.
Ehk siis läbi saan täpselt sellisel tasemel, mida mul hädapärast tarvis on (pigem avastamata avarus)... ja see häda põhjustab poole kohaga perfektsionistist (ja pidevas ajapuuduses) minule kohati korralikku peavalu.

Ehk siis vabandan kõigi ees, kes viimasel ajal teemasiltidel klõpsates blogist hoopis sinivalgelt maitsvasse kohta on sattunud. See ei ole eksperiment - see oli tungiv vajadus, kuna Blogger'i enda teemasildindus mu üsna valuliselt lähematele taevakehadele saatis. Nimelt on sel probleeme fantoomsiltidega, mis on postitustelt ammu kustutaud, aga mida mingi olematu postituste arvuga siiski näidatakse. Kenast töötavast sildipilvest või muust sellisest ei tasu nii ju unistadagi.
Del.icio.us on mõnes mõttes paremgi, siltide grupeerimise võimaluse poolest näiteks (bundles) ja oh, kui neile veel kuidagi eraldi tagroll'id ka saaks :P
Kena tasuta võimalus asendada seda, mis kasutada ei kannata :P

... mõeldes kolme tulbaga kujundusest...
...ja kaamli kombel läbi nõelasilma pugemisest...
...kõll! ... klirr.

2 kommentaari:

Evelin ütles ...

variant grupeerimiseks on nii,et teemasildid tuleb linkidena eraldi välja kirjutada. tüütu töö, tean, aga minul käib see nii.

kolme tulbaga kujundus...kes siis sellest ei unistaks:)

Thredahlia ütles ...

Seda siltide linkimist ma pikka aega kasutasingi, aga tundus liigne käsitöö. Praegusega olen palju rohkem rahul ja lihtsam on kasutada. Ainult eraldi tulpa oleks neile tarvis... kui ilusa naha ka leiaks :P

Postita kommentaar