Pakike, roheline puru ja mate

neljapäev, 11. oktoober 2007


Indrek kirjutab mate'st juba nii põhjalikult ja toredasti, et mul pole midagi sisulist enam lisada, kuid muljetada tahan küll. Mäletate veel seda pakikest rohelise puruga, mida ma piinlikkusega töö juures avasin? Mate on mõnus ja maitse kuidagi hoopis nüansirikkam kui senisel (enamasti sidrunirohuga) teepoe variandil.
Tänud mind selle puhastamata versiooniga tutvustamast!
Ja et Locatelli'st ikka kestvalt rõõmu oleks ;)

2 kommentaari:

kitty ütles ...

aga sinul oli see lekkivate kõrvitsate probleem? ma olen nüüd juba kolm tükki teepoodi tagasi viinud, neljas paistab (esialgu) pidavat...:) kuidas sul asi lõppes, leidsid ka korraliku?

Thredahlia ütles ...

Just, mul lekkisid jah ja olen ka tagasi viinud. Viimane mõne kuu pidas ja enam ei viitsi jännata - võtsin mugavalt ümara kruusi...
See ei päästa mind siiski "veidriku" mainest, kui nähakse, et ma "kõrrega" "teed" joon.

Postita kommentaar