Pisike blogipaus

neljapäev, 17. jaanuar 2008


Teen blogimises veebruarini pausi, et vahetada noorsugu, mitte sattuda suvituskuurortitesse, süüa Adana kebap'ist isu täis, rüübata ayran'i kõrvale, maiustada Mado's, juua Türgi kohvi ja premeerida end künefe'ga, osta seesamihalvaad pistaatsiapähklitega, nostalgitseda Adanas, vaadata esmakordselt ringi Istanbulis ja tulla tagasi rohkem kui kohvritäie elamustega.

Rakı [loe: rakõ] ja Şalgam on ilmselt asjad, mida ma ka selle käiguga armastama ei õpi.

[Edit] Tänasel blogiringil selgub, et jaanuarikuine Istanbuli külastamine võib hoopis huvitavate tagajärgedega lõppeda :P

5 kommentaari:

Pille ütles ...

Kena Türgi-puhkust Sulle!
Muide, nägime seda ribastatud filo-tainast hiljuti kuskil müügil, nii et kui tagasi tuled, saad meile midagi türgilikku küpsetada(virtuaalselt, ma mõtlen:)

Thredahlia ütles ...

Aitäh!
Tore kuulda, et kadayıf Eestis müügil on - kus täpsemalt?
Ma just siin väitsin paadunud künefe-fännile, et ikka Türki peab ehtsa järele minema :P

Tirtsikas ütles ...

Kena reisu! :)

Anonüümne ütles ...

Ilusat reisi!

Pille ütles ...

Ma arvan, et see oli kuskil Selveris. Aga millises, seda ei mäleta (mulle jääb koduteele ette Pirita oma ja vanemate-ringile ette Järve oma. Nii et ilmselt üks neist kahest?)

Postita kommentaar