Geniaalne Skandinaavia disain

teisipäev, 29. aprill 2008


Geniaalne Skandinaavia disain - juhul, kui on vaja väikest kogust värsket küüslauku, tükkideta ja pressi määrimata.
Sellelt lingilt näeb natuke rohkem.

8 kommentaari:

enetimm ütles ...

Minu absoluutne lemmik küüslauguga tegelemisel on „garlic twist”. Siit leidsin ühe lingi ja pildid.
Aga taoline väike kaart tuleb kindlasti kasuks, kui vaja pisut küüslauku lisada :)

Anonüümne ütles ...

See GarlicCard on andekas jupstükk küll. Ja hind on igati Skandinaavia vääriline :) Igatahes minu käsi ühe plastikutüki eest sihukest raha välja andma ei tõusnud...

Thredahlia ütles ...

Killuke, kust Sa selle toreda jubina hankisid?

Hind oli kallis (80 meieraha) nagu ka kõigel muul, aga mitte tappev. Uudishimu sai rahuldatud, mis oli peamine - kohe mitte ei tahtnud uskuda, et selline jupstükk töötab :P

enetimm ütles ...

Minu köögis on see päris tihedalt kasutusel, eriti kui õppisin küüslauku rohkem hindama! Kahjuks ei oska ma öelda, kust Euroopas seda saaks, kuid tooksin hea meelega ühe kaasa, kui suvel Eestisse tulen :)
Palun anna ainult teada!

Anneli ütles ...

Killukese lingil olev pilt meenutab mulle tupperware küüslaugu purustajat või mis ta nimi ka on. Aga tolle asjaga ei saa mina küll hakkama st eelistan ikkagi vanat head pressi ja imeväikest riivi.

Thredahlia ütles ...

Tänud pakkumast, Killuke, aga saan ka riivi, pressi ja kaardiga hakkama, vast ei hakka küüslaugu auks veel ühte vidinat spetsiaalselt soetama ja tüli tegema :)

Kiilike, mulle on aegade jooksul päris mitu Tupperware vidinat kingitud. Mõni on kasutuses ja meeldib, mõne mugavust ei suuda mõista (silikoonvormid näiteks) ja kasutan agaralt tavapärast edasi.
Ideoloogiliselt on selle tootja vastu ka muidugi leebelt öeldes kerge antipaatia.

enetimm ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
enetimm ütles ...

Sellel ei ole Tupperware'iga midagi ühist - kes neid nende asju jõuaks kõrgete hindade eest osta :). Ainult üks rahategemise kompanii...
Ja ma tean küll, kuidas asju võib kergesti kööki LIIGA palju tekkida! Hiljuti remondiga tegin väga kriitilise ülevaate ning loovutasin nii mõnegi üleliigse justkui vajaliku eseme :)

Postita kommentaar