Küünik omas elemendis

neljapäev, 17. aprill 2008

7 kommentaari:

Pille ütles ...

Ta on sellise näoga, nagu oleks just patustamiselt tabatud :)

Thredahlia ütles ...

Kas seda nüüd just ta näost välja annab lugeda, aga kasutades ära mu hommikust migreenihoogu ja suhteliselt liikumatut olekut, sikutas ta toolilt alla ja jupistas mu mobiililaadija juhtme...
Ta ju sobib mu mustakirju voodipesuga nii hästi ja oskab hirmarmas olla, et ma ei suuda isegi mitte pahandada.

Mari-Liis ütles ...

Ta on sul ikka jube armas :)

Anonüümne ütles ...

sel pildil on jänks isegi ergastatud ja turris kuklakarvadega. aga kui tüüp pikutab, silm poolkinni, ning suunurgast tilpnemas jupp juhet või püksirihma, vot see on vaikelu ;)

Anonüümne ütles ...

Lahe loom! :)
Minu valgekarvaline õnneks juhtmesõber pole. Üks kord elus on pika hambaga telekaantenni kaablit maitsenud ja see on kõik. Müttab rahumeeli ka kõige paksemas juhtmerägastikus kapi taga ja ei tee teist nägugi. Samas kasehalgusid meeldib talle küll väga koorida.

Thredahlia ütles ...

Bunnies are the best!
JA üsna uskumatud on nad ka...

Väga ebaprofessionaalne ühest küülikust juhtmeid mitte närida:D

Lilly Munster ütles ...

Küüliku elemendiks on ikka Leffe rohkem :P

Postita kommentaar