Tomati-sibulasupp

pühapäev, 6. aprill 2008

Kuna ma maadlen üle tüki aja jälle külmetusega, siis tekkis õhtul millegi kiire, lihtsa ning mõõdukalt terava ja eriti maitsva isu. Idee on Nami-namist, aga muutsin retsepti päris oluliselt.
Keele viib alla :P

Tomati-sibulasupp

500 g sibulat
250 g kartulit
400 g purustatud tomatit
150 g ürtidega toorjuustu
4 küünt küüslauku
5-6 päiksekuivatatud tomatit
1 l aedviljapuljongit
2-3 spl võid praadimiseks
ohtralt värsket basiilikut
näpuotsaga tšillihelbeid

Lõika sibul ratasteks ja prae-hauta võiga aeg-ajalt segades üsna madalal kuumusel klaasjaks, ära pruunista! Vahepeal koori ja riivi kartul ning haki küüslauk ja päiksekuivatatud tomatid.
Lisa sibulale küüslauk, kartul, mõlemad tomatid ja puljong. Maitsesta soola, pipra ja tšillihelveste või killu värske tšillikaunaga.
Lase keema tõusta ja keeda madalal kuumusel pool tundi.
Tõsta pott tulelt, lisa toorjuust ja hakitud basiilik ning püreesta.
Serveeri kuumalt krõbeda saiaga.

9 kommentaari:

Pille ütles ...

Oi, see näeb väga ahvatlev välja! See riivitud kartuli nipp on hää. Olen ise seda retsepti piilunud, aga mul kartulihelbeid kodus pole ja vaid ühe supi jaoks pole osta ka raatsinud...

Thredahlia ütles ...

Ma kohandasin natuke oma maitas ja võimaluste järgi, aga maitse oli küll imehea :)

Anonüümne ütles ...

Olen Sinu blogi "salajane austaja" :) ja proovin ikka aeg-ajalt Sinu retspte. Katsetasin ka seda suppi - imehea!

Thredahlia ütles ...

Tore, et supp maitses. Nüüd jääb üle ainult välja mõelda, milline vähemalt neljast Liisast, keda tunnen, on "salajane austaja"... :)

triinu ütles ...

Siin veel üks "salajane austaja", kellel sama supp hetkel pliidil podisemas. Loodetavasti aitab koleda kevadise viiruse vastu. Lõhnab küll hästi (nii palju kui ma läbi nohu üldse mingit lõhna tunnen).

Anonüümne ütles ...

Ei, ma pole vist ükski neist neljast. Me ei tunne üksteist, kuid Sinu retseptid ja jutud on alati nii huvitavad ja omapärased, et lausa kisub tsekkama, kas midagi uut oled üles riputanud :) Palju edu!

Thredahlia ütles ...

Triinu, viiruse vastu aitab hea tuju, mida saab heast söögist :P

Liisa, aitäh!

triinu ütles ...

Thredahlia, sul on tuline õigus! Palavik on tänaseks läinud. Ja supp oli lihtsalt super :-)

Thredahlia ütles ...

Tore kuulda :)

Postita kommentaar