Ilus tüdruk, kole auto

laupäev, 20. september 2008

... või nii nad räägivad...

Ilus tüdruk, kole auto või nii nad räägivad

See, et ma pisut segi olen, on siililegi selge, aga tõestus, et ma tõesti ka pisike olen ... ja Fairyga õlist autokatust pesen, kui parasjagu metsas ei mütta või süüa ei tee :D
Tegu on meeslemmiku uue lemmikpühapäevapõrriga, millega on tarvis igaks juhuks soojad suhted sisse seada.

PS! Teate, see katusepesemine on vist natuke nagu kutsa kurgu alt sügamine. Pani omaniku nurruma. Ja katuse keskele ei ulatanud ma ka selle kasti otsast mitte :P

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ohoo, selline ongi see pikisilmi oodatud uus saan ;)
Peaks millalgi Tallinnast läbi astuma ja ise üle vaatama.

Risto ütles ...

tahtsin kommida, aga siis meenus, et ei lubatud rohkem. :D

Thredahlia ütles ...

Risto, ää tuututa, elu peab põnev olema ja mina pole kedagi keelanud, tead ju küll :P

Triinu, peaks küll, saaks äkki Toompeal veinitamisega ühendada seda tulemist :P

Mari-Liis ütles ...

Oi jah, Sa oled vähemalt hea naine;)

Anonüümne ütles ...

Ma tean mis on ameerika auto väärtus ja seda mitte rahalises mõttes ;)

Ma arvan, sulle omale meeldib kah see auto, seepärast sa seda nii usinalt pesed :D

Risto ütles ...

tahtsin öelda, et uhke kreemikas kreembrülee karva auto :P

Thredahlia ütles ...

Mari-Liis, ma ju üritan :D

Ninataga, ma polegi väitnud, et ma seda vihkan, aga värv on küll vale...

Risto, no näed, polnudki ju nii keeruline, tubli poiss, võid istuda.

Hellik ütles ...

Mnjaa, hea naine oled sa jah :)
Mul meha pikalt unistab Lincolnist a ma tulihingeliselt vaidlen vastu, et hull peast, kuhu sa selle bensiiniröövli paned, osta veel garaaz ka otsa! Muidugi tundub, et teil vähemalt koht kus autot hoida, kui meil kah oleks võimalik ma siis kah leebuks :P

Thredahlia ütles ...

Koht, kus hoida :D See ju ei mahu garaaži. Juba arutavad, et tuleb laud välja lõhkuda ja siis tuleb ka vist peale parkimist kana kaudu väljuda...

Aga inimesel peab hobi olema ja väikeste unistuste täitumine on suur õnn. Mehed pidada ju pisikesteks poisteks jääma. Olgu nad siis õnnelikud väikesed poisid suurte mänguasjadega :)

Postita kommentaar