Kiirtoidukirg ...not

neljapäev, 29. jaanuar 2009

Rääkides sellest, kuidas "meedia" inimest mõjutab. Juhtusin ma täna vaatama sellist jaburust, et küll ja veel... (oma vaba aega annab ilmselt ka oluliselt paremini rakendada) aga ilmselt sel põhjusel lõpetasin oma kasvanud burgeriisuga McDonaldsis. Soovitage parem heaga miskit paremat vanakooli kastmeburgeri kohta Tallinnas. Mitte, et mul Rakvere pihvisse suurem usk oleks, McDonaldsi omas on liha ilmselt rohkem, aga muu osas lootus jääb :)

Suur kanaburgerieine ja õunapirukas: minu kehakaalu ja füüsilise aktiivsuse kohta sisaldas see kokku keskeltläbi terve päevanormi rasva ja soola, 2/3 päevas kulutatavast energiast ja süsivesikutest ja pool normi valku...

Positiivne on see, et keerad kandiku kattepaberi teist pidi ja see info laksab sind litaki silmade vahele (eeldusel, et sul on elementaarne arusaamnine oma keha talitlusest ja vajadustest muidugi).

Ma enamasti olen korralik, ausalt, 99% ajast :P
Lihtsalt klikin ettevaatlikumalt linke edaspidi.
Nüüd peaks õhtul veel korra "Super Size Me" selle soolaorgia otsa vaatama.

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no minu arust on hea burger jaani kiriku taga, hea kaste ja hea salat.

Maarja ütles ...

hiiu raudteejaama juurde jääb, no see teeke, mis sinna surnuaia ja hüppetorni juurde viib, üks putks, ja siis akadeemia tee alguses oli, kui sealt ttü ringlit hakkad sõitma leiburi poole, oli vist selline nimi. ma olen eilsest saati nuianud endale kodust, kastmest tilkuvat hamburgerit a veel pole keegi teinud.

KK ütles ...

Oh, ma tean seda tunnet. Vähemalt kord kvartalis tabab mind meeletu burgeriisu, ma ei tea, mis see on :S.
Enamasti saan endast võitu aga kui ei õnnestu, siis ostan Hesarist kanaburgeri. Muud ma ei taha, ainult see burger paneb suu vett jooksma. Õudne kohe tunnistada, ic. Õnneks ei jää hesar eriti mu teele enam ette, vanasti oli keerulisem. Siis ma kõndisin peale trenni otse hesarist mööda :D.

Thredahlia ütles ...

Tänud soovituste eest!

KK, mu arust Hesburgeri kanaburger on oluliselt parem kui McDonaldsi oma ja friikad tunduvad neil ka vähem soolased. Muu menüü osas mul puudub eksperthinnang :D

Anonüümne ütles ...

STAAP Nõmme teel!

Anonüümne ütles ...

Igaühel meist tuleb mõnikord rämpstoidu isu! Sööd midagi jubedat ära, viimase amspu ajal kirud ennast maapõhja ja elad jälle mitu kuud korralikult. Pole hullu!
Teen teil siin tuju heaks - palju hullem oleks olnud, kui iga nädal käiksid neelud sellise asja järgi: http://www.bbqaddicts.com/bacon-explosion.html

Anonüümne ütles ...

Valge putka Laagris Statoili ees.

Anonüümne ütles ...

ma Tallinnas ei oska soovitada head burgeriputkat, aga Märjamaal Pärnu mnt kõrval asuvas Plekoltees on parimad burgerid!

Anonüümne ütles ...

Mere ääres...ksklinnast Paldiski mnt mööda Rocca al Mare poole sõites on "vanakooli" burgeriputka, kus täiesti mõnusad ja rohke kastmega burgerid.

Postita kommentaar