Kohustuslik jõulueelne postitus

neljapäev, 17. detsember 2009

Armasad sõbrad, sugulased, tuttavad ja muidu mõistlikud inimesed!

Palun tungivalt mulle ka sel aastal mitte kinkida asju, mida ma ise pole palunud!!!
Ei jõuluks, sünnipäevaks, soolaleivaks ega muuks puhuks.
:)

Minu maitse asjade suhtes on nii veider, et terve mõistus ei ole võimeline seda järgi aimama. Mul ei ole vaja juurde mitte ühtegi kruusi, vaasi, küünalt, sokki ega küpsisevormi ja ka raamatuid meeldib mulle ise leti ääres valida.

Piparkoogi-ja kommikotte ma ka ei vaja. Neid tekib niigi sel määral, et end Jaanipäevani iivelduseni magusaks süüa.

Mul ei ole vaja rida teie iga-aastases kingieelarves (ja mul endal puudub selline eelarve) - aeg on väärtuslikum kink :)

Vot nii imelik olengi!

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei ole üldse imelik. Väga õige lähenemine. Kingimaratoni vältides jääb nii rohkem raha kui ka aega alles ja mõlemaga on hoopis targemaid asju ette võtta kui tühja-tähja peale raisata, et linnuke kirjas oleks.
Kui ainult kõik sellest aru saaksid ...

Anonüümne ütles ...

Mina tegin sellise avalduse juba aastaid tagasi, aga ei pääse ükski aasta mõnest Maire Suitsu raamatust,seebist ja joodamatust veinist... Aga oleme leidnud lahenduse. veinid lähevad abikaasaga tööle kaasa- seal on ikka tänulikke magusa veini joojaid. Seepi saab Tigus kasutada, ainult Maire Suitsu raamatud rändavad kohe keldrisse.

KK ütles ...

Raamatuid võiks ju kuskil pakkuda, kindlasti on huvilisi :)

Pokumees ütles ...

Läinud suvest jäi meelde üks selline kaunis kingitus, mille naabri ema oma tütrele kinkis-ei mingit pakki, kenade paeltega seotud-lihtsalt kaks tundi aiakoristus ja peenra rohimistöid.Vat selline lihtne kink oli.Minu meelest väga armas on kinkida ka lihtsalt enda aega.

Pille ütles ...

Karm naine oled, Merilin :)

Anonüümne ütles ...

Täitsa hea lähenemisviis. Ise olen sama asja proovinud selgeks teha! Parema meelega naudin pühadest ilma selle hullu kingimaratonita ja koleda kommimäeta, mida siis pool aastat proovid naha vahelt kaotada :))) Ilusaid jõule sulle!

Loen su blogi tihti ja tänan heade retseptide eest!

Anonüümne ütles ...

Oeh mulle muidu meeldib see blog. Väga asjalik. Kohati olen ka samas paadis, et "Mul ei ole vaja juurde mitte ühtegi kruusi, vaasi, küünalt, sokki ega küpsisevormi ja ka raamatuid meeldib mulle ise leti ääres valida.", aga ikkagi saab alati enne Jõule kokku leppida kinkijatega, mis täpsemalt on wishlistis.

Kahtlaste kinkide maania mulle ka ei istu kuid ving kingi kvaliteedi teemal on samuti kohatu.

Võibolla on asi lihtsalt selles, et meie peres on lapsed. Lastele ikka teed kingid. Kurb oleks, kui mõni inimene laua ümber kingist ilma jääb.

Sain päkalt ise kinkekaardi Hawaiisse, sest päka teab,et mul suusakomplekti alla termokomplekti vaja. Laps vaatas mind suurte silmadega - päka tõi sulle ainult kirja? Ühe kirja?

Positiivset mõtlemist kaunisse Jõuluaega!

Postita kommentaar